Tuesday, October 7, 2014

TURUNKAN BERAT BADAN MELALUI TERAPI WARNA SIRI 2.

Assalamualaikum..

Ada yang dah tertunggu-tunggu untuk terapi warna yang seterusnya?? hehe.. sabar ye.. Admin akan kongsikan kepada anda semua. ^_^

4. HIJAU & UNGU

-Warna hijau dan ungu bagus untuk menurunkan berat badan. Sekiranya anda menghadapi masalah berat badan, oleh itu cuba gantungkan gambar yang menggunakan warna ini ke dinding di ruang makan. Sebagai alternatif, boleh juga digunakan pinggan atau cawan berwarna hijau bagi mengehadkan pengambilan makanan. Cara ini dikatakan berkesan membuatkan anda makan dalam jumlah yang sedikit.

5. HITAM

- Jangan salah anggap pada warna hitam. Ia sering digunakan ketika berkabung atau melambangkan kesedihan tetapi sebenarnya ia juga berfungsi menyekat nafsu makna. Tidak salah sekiranya anda menggunakan alas meja atau beberapa hiasan kecil daripada warna tersebut untuk menurunkan berat badan. Tanpa disedari, hitam merupakan warna yang sangat efektif untuk mengelakkan tekanan sekali gus merealisasikan misi anda yang inginkan berat badan bersesuaian dengan ketinggian.

Inilah di antara warna yang mampu untuk menurunkan berat badan anda. Jadi, jangan cepat berputus asa untuk menurunkan berat badan. Lagi-lagi selepas raya ni. Makan daging berpada-pada dan sentiasa jaga kesihatan diri kita.

Selain mengambil Medina Essential Official, anda juga boleh melatih diri anda dengan terapi warna ini. Anda juga boleh bersenam dan mengamalkan diet sihat. ^_^

Share jika bermanfaat. <3

Info lanjut : http://www.medinaessential.com.my/info/

#medinaessential

-Team Medina Essential-

No comments:

Post a Comment