Sunday, October 26, 2014

PENTINGNYA AIR PUTIH SELEPAS BANGUN DARIPADA TIDUR

Assalamualaikum.

Perkongsian ini daripada sis Fynn Jamal. Blogger dan penyanyi lagu popular iaitu Arjuna Beta berkenaan pentingnya air putih dalam kehidupan seharian kita. Tak kira kita mengambil apa-apa jenis supplemen, jika kita kekurangan air putih dalam badan kita, kesan terhadap badan juga akan lambat bertindak.

 Semoga dapat manfaat daripada perkongsian ini.=)

By @fynnjamal "hah. siapa masih teguh dengan disiplin air putih? ke dah hanyottt dah sejak raya tuari?
nak kurus-- air .
nak kulit bersih-- air.
supplemen semua bantu berapa persen je. mana2 diet / makanan tbahan utk apa2 sekali pun KOMFEM akan cakap "minum air kena banyak ok" punya. sebab ITULAH DIA rahsianya.
ayor putih.
in case kalau lupa tips dulu2, meh aku ingatkan.
bubuh air kat tepi katil. sebelum tidur, selawat. minum. alang2 baca doa tido in case tuhan cakap esok toksah bangun. bangun pagi, sebelum gosok gigi, masa mulut penuh yaqlioq basi-- kumur sambil selawat pastu telan terus. SEMUA orang dalam mulut awak di pagi hari itu adalah makcik2 cleaner yang perlu kerja kat usus. makcik2 itulah yang akan cuci dalaman kita. tapi sebab derang xde transport, lalukanlah air supaya dia boleh pergi buat kije. jangan terus gosok gigi. mati makcik2 cleaner tu.
alang2, selawat dan berterima kasihlah sebab tuhan bangkitkan di pagi hari. dan niatkan buat sebab sunnah.
yes. rasulullah dah buat dah konsep makcik cleaner ni sebelum sains bagitau kita patut buat. haaaa. so buatlah demi kesihatan SAMBIL niat sunnah. pahala pertama pagi2. err.. pahala kedua la utk yang dah berkahwin. pada isteri2 dan suami2-- kalau bangun pagi tengok pasangan pastu senyum sambil bertahmid "indahnya hidupku dipasangkan dengan kekasih"-- itu dah pahala kickstart dah. wiwiwiwi.
ok jangan lupa. MINOM AIR." - FYNN JAMAL



Info berkenaan minuman kolagen pemakanan sunnah : http://www.medinaessential.com.my/info/

Salam Kasih sayang,
Team Medina Essential

No comments:

Post a Comment