Wednesday, April 15, 2015

Cantik setiap hari dengan Medina Essential


Assalamualaikum semua #MedinaLovers,




Alhamdullilah, HAPPY sangat sekarang nak keluar rumah pun senang hati. Rasa confident sangat bila nak jumpa dengan kawan- kawan dan student-student. Kawan-kawan pun tegur makin cerah, glowing dan fresh je selalu. Suami pun muka senyum aje tiap hari. Pelik jugak, lain macam aje. Hihihi..
Bila anak dah masuk 4 orang ni dan usia pun nak mencecah 40an. WAJIB sangat untuk kita ambil makanan tambahan, lebih-lebih lagi permakanan yang berasaskan SUNNAH.




►Lama juga survey dan mencuba produk- produk yang ada dipasaran sekarang ini.
►Tapi nak jadikan rezeki, dalam banyak-banyak produk yang dicuba MEDINA ESSENTIAL ini yang paling serasi. Mula-mula yang paling nampak kesan pecah-pecah tapak kaki dah mula hilang, senang nak bangun pagi untuk siapkan sarapan dan kelengkapan anak-anak dan suami. Kulit muka pun makin berseri. Kawan-kawan dan student-student pun ramai yang bertanya “Puan makan apa sekarang ni?” “Lain la kulit Puan sekarang ni..” Syukur sangat.
►Bila ramai yang dah tanya, saya pun buka beg bagi aje sorang 3 sachet pada kawan-kawan untuk mencuba. Ustazah selalu kata, niat aje sedekah mudah-mudahan memberikan manfaat pada orang lain pun ada pahalanya.
►Selang 3 hari, boleh katakan semua kawan-kawan lecturer whatapps kata “Alhamdullillah, bertenaga la..” ada juga yang bagi tahu “Kulit muka makin lembut dan cerah” tak kurang juga yang “eeehhhh.. kulit makin putih, glowing dan fresh”.
► Sesuai sangat dengan u all yang nak berseri- seri dan cerah di samping khasiat kesihatan dalaman yang lain.




Nak cerita lanjut klik sini http://bit.ly/1u43G2R atau pun WhatsApp 016-222 3444

Syukur Alhamdullillah.

No comments:

Post a Comment